Bråkstake

Fy va tråkigt att sitta inne en sån här fin lördagkväll. Skjutsade Tommie & Linus på ferre förut i kväll, sen åkte jag och Isabelle hem på en gång för hon var så trött och gnällig. Är ju cruising nere på stan, jag hör brummande, burnande bilar ända hit.
Men här sitter jag.
Har rensat lite smått i garderoberna och kollat andra ställen efter saker jag vill bli av med eftersom det ska vara loppis i Ljusdal nästa helg i området där mamma bor så då skulle dom ställa fram massa grejer och då passar jag på också att få undan massa bråte. Hoppas man tjänar en liten hacka. En hundring så är jag nöjd :)

Usch jag är så trött och uttråkad. Lika bra att gå och lägga sig. Imorrn ska jag tvätta och städa hade jag tänkt. Ser faktiskt fram emot det. Ser också fram emot jobbet på måndag.
Har vart hemma med en gnälltjej hela veckan. Blir ju helt slut! Hon pekar på allt och säger "där?" och vill ha allt som hon inte får ha och när vi säger nej så skriker hon som en galning.
Trodde inte det skulle bli så krävande att ha barn. Iaf inte så fort, tycker hon är för liten för att vara så bråkig men icke..
Men självklart älskar jag sönder den lilla tösabiten för hon har sina bra stunder också, fast inte så ofta nu förtiden.

Nattinatt från en trött mami

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0