Ny sele

Åh vad jag är slut nu. Trött i benen. Men bra att Tommie tar bilen så har man inget annat val än att gå överallt :D

Gick ner på stan idag och mötte upp med Elin, fast först stannade vi till på lekstugan och köpte en ny sele till vagnen så nu blev det lite bättre.
Gick sen omkring på affärer, käkade på jambo, träffade mami och syskon, fick ett par jeans, och sen gick vi upp till Linus, sen hemåt, gjorde en kladdkaka som jag bjöd folket på och sen kom storlufsen Gin och bet sönder bellis boll. Doh!
Och helt plötsligt åkte alla hem och kvar blidde jag och stumpan (och den sönderslitna bollen).

Vi gick ner på kvantum och handlade lite sen har vi lekt i sandlådan här utanför ett bra tag i kväll. Och Isabelle måste ju kasta in sand i munnen om och om igen, sen gnisslar hon gruset med tänderna och det låter hemskt!!!
Men nu blev det ett bad och stumpan ligger och snuttar på vällingen och somnar förmodligen snart.

T kommer väl om en stund hoppas jag. Har vart borta hela veckan. Tror han fått ihop typ 80 timmar på en vecka.
Får se hur mycket fredagsmys han kommer orka. Blir väl att han slänger sig i soffan och efter 2 minuter så ligger han där gapandes och dregglandes. Fast det gör han iofs även när han är vaken...höhö.

Nå väl ska duscha, kika tv och äta götta nu.
Bye!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0