Sammanfattning

Hallå...var ett tag sen sist.
Får väl göra en kort sammanfattning då.

I söndags var vi på Harry Potter. Den dög väl. Men jag förstår inte vem som egentligen valt ut skådespelarna i dom där filmerna. Varför kunde inte Harry vara en gnutta mer attraktiv? Ron likaså. Skulle vara trevligare att kolla då.

I måndags följde jag med Tommie till sthlm med tradarn. Vi åkte 5 på morgonen och kom hem närmare nio på kvällen. Medan Tommie slet och lastade med trucken så satt jag och gjorde ingenting. Det var i Upplands bro, mitt i ingenstans. Tråkigt? Ja. Men resten av resan var trevlig. Kul att komma ut och kika lite.

Isabelle åkte till mormor redan i söndags och kom inte hem förrns igår. Men det gick bra ändå. Då fick jag sovmorgon för en gångs skull och så hann jag baka lite inför 1 årsdagen som är imorrn!! Stumpan var tydligen i tidningen idag också :)

Många frågar vad Isabelle önskar sig och det enda jag kommer på är ju leksaker och kläder (storlek 86). Vi har köpt en liten prinsessbil (sparkbil) och ett munspel så det behöver ingen köpa :P
Sen funkar ju självklart pengar till hennes sparkonto också.
Hon blir nog nöjd med det mesta :)

Undra vad man ska hitta på idag då. Stackars Linda kunde ju inte komma och det var ju synd. Måste bege oss ut iaf.
Har lånat fasters vagnen nu eftersom vårat däck är helt paj nu igen.
Ingenting går bra för mitt lag nu. Först var det bilen, nu barnvagnen, min plånbok ramlade ut i lastbilen och har nu tagit sig en tripp till Luleå och sthlm men kommer väl hem senare idag, glömde tvättstugenycklarna i tvättstugan, och massa sånt där onödigt...vad händer härnäst?

Nä nu får det vara bra. I morrn blir det kalas :D
Tjingeling!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Ja jäkla feber!:( Jag som hade sett fram emot att träffa er, men kanske blir i helgen ist då:)

2009-07-29 11:55:27
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0