Slitig dag

Men dra arslet över ögat vilken slitig arbetsdag. Hela dagen har vart som ett enda långt 9 timmars träningspass.
13 patienter på våran sida, 2 uskor, 1 ssk. Gaaah...helt sjukt. Har inte vart med om nåt liknande. Är alldeles snurrig i huvet nu och svettig som en gris. Har vart så mycket man måsta komma ihåg idag. Saker som ska göras en gång i timmen, kad-träning då man stänger av kadden i 3 timmar dit och plocka bort, tillbaks efter 30 min och göra samma procedur. Ursäkta om vissa inte förstår förkortningar men orka förklara... och när jag väl bestämde mig för att ta lunch vid ett-snåret börjar det såklart ringa överallt, 5 minuterskäk. Nä fy jag vill bara sova nu. Och imorrnbitti ska man dit igen.

Läre vila nu innan mitt yrväder kommer hem :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Ja jag tror det var nån från ettan som skulle till hudik idag faktiskt så det kan stämma. Vi får hoppas på bättre dag imorgon båda två :)

2009-07-20 17:47:36
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0