Smoothie

Tommie har gått och lagt sig. FÖRE mig. Det har aldrig hänt förr tror jag. Men inte så konstigt när karln jobbat typ 32 timmar med nån enstaka timmes sömn emellan. Stackarn. Och i väg vid 4-5 i morrnbitti igen. Men bra att han får jobba så vi ska inte klaga :) Jag däremot får vara ledig i veckan eftersom han jobbar men nästa vecka hoppas jag på att sjukhuset ringer så jag får jobba mera. Är ju så roligt där :D

Jag och Bellis har alltså vart solo idag. Och eftersom hon inte är världens gladaste när hon är ensam med mig så begav vi oss till faster Tessa med familj. Tog en promenix dit i det fina vädret. Fikade, hoppade på studsmattan, tittade på kaninerna och lekte i sandlådan. Utomhus trivs stumpan allra bäst.

Somnade på vägen hem, vaknade till hemma, la oss i sängen och tog en lur tillsammans. Så mysigt så :)
Gjorde mat och sen kom T hem.
Tog en sväng till söderrå, hem och invigde min mixer. Gjorde en bägare med hallonsmoothie. Göttans!
Och nu sussar mina sötnosar och jag ska väl snart gå och joina dom.
Imorrn hoppas vi på besök =)

Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Å jag är ju också ledig den här veckan. Hade gärna hälsat på er imorrn men har tid hos läkarn vid 14.. dum tid! Men skulle va kul att ta en dag i Hudik snart, kanske v.31 om du inte jobbar en massa då?:)Då är jag ledig hela veckan igen=)

2009-07-14 23:57:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0