Snarkare

Idag har jag och Isabelle vart i söderrå nästan hela dagen. Fikat, käkat och sånt... Och stumpan har bara sovit en gång idag mitt på dagen och ändå har hon vart pigg och glad. Så skönt så =)

Bemanningen ringde och frågade om jag ville jobba nästa vecka så det passade ju perfa eftersom T är ledig då.
Måndag, tisdag, lördag, söndag. 7-15.30 alla dar. Gut!

Nu ska jag kika på unbreakable sen försöka sova. Men det är inte det lättaste när man sover bredvid två snarkare.

God kväll!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

haha.. vadå snuskkärring?=) Isf bildar jag gärna klubb med din farmor:P

2009-07-16 10:26:46
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0