Taxfree :D

Min lediga dag har spenderats mest med min kära mami.
Hon kom först hem till oss med lite taxfree-presenter :) Minttu, jäger och toblerone. Man tackar man tackar :D
Sen drog vi ner på stan. Käkade lunch på skutan. Gick lite i stan. Hittade lite presenter som jag ska köpa till Isabelle sen.
Hem igen. Fick undan massa skräp. Mammsen är duktig på att få undan sånt :)

När hon åkt har vi haft lite främmande av Linus, Bakon och Sandra (+ Rocky).

Och min lilla stumpa är sjuk. Kraxig i halsen och feber. 39 grader sist jag kollade. Då fick hon en alvedon och blev lite piggare, men bara för en kort stund. Nu har jag lagt ner henne med vällingflaskan, hoppas hon får sova i natt.
Ingen mat har jag fått i na idag heller. Men som tur är så dricker hon åtminstone bra!

Nu blir det lugna pucks.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0