För jag har tagit studenten...för 5 år sen...

Fy va tiden går fort!

Idag var vi ner på stan och kollade på studenterna. Åh jag vill också!
Tog en fika nere vid hamnen först, åsså funkade inte kortet!!!! Min värsta mardröm!!!!!
Men det ordnade sig ändå...men lite smått pinsamt.

Isabelle-update då..
Hon har ju fått en gå-vagn som hon knallar omkring med här hemma. Blir ju bara korta sträckor, och ofta släpandes efter med benen, men själv går hon med den iaf, eller snarare springer fram, för fort går det!
Och hon är riktigt teknisk av sig. Hon älskar att hålla på med min mobil. Hon kan skriva sms, ringa, ställa in alarmet och knäppte kort på nånting rosa gjorde hon också :D Så om nån skulle få ett konstigt samtal från mig så kanske det inte är jag som har ringt! Hon håller även telefonen och vissa andra grejer på örat så hon vet nog hur det går till :)

Hon når även knappen på tv:n, sänker volymen, och så fort hon får tag i en dosa så trycker hon på nån skum knapp så bilden försvinner och det tar lååång tid innan jag får i gång det igen.

Köpte en supersnygg jacka till stumpan igår. 98 spänn, 249 egentligen! Jag älskar rea-snurror!
Nu har jag äntligen laddat kamerabatteriet så jag skaaa börja knäppa fler bilder. Kanske kommer nån i morrn...

Och i morrn blir det väl en tripp till Ljusdal på cruising och på söndag blir det Birsta - Sundsvall!
Full fart -underbart :P

I kväll blir det mys med film och alldeles för mycket godis.
Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Jag har oxå alldeles föör mycke godis framför mig, men vafan, de är ju fredag;)

2009-06-12 20:19:10
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Madde

Blir det nån utgång imorrn då tro? :)

2009-06-12 20:50:26
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0