IKEA

Igår åkte jag, Tommie, Isabelle och Linus till Sundsvall.
Började med att gå på IKEA. Köpte oss en hylla, batterier, diskborste, tallrik och frottelakan till Isabelle.
Linus köpte en skinnfläck och galgar.

Käkade sen lunch där på restaurangen. Tokmycket folk såklart, men gött var det!
Begav oss till huset bredvid sen och kikade i affärer. Där blev lite mera inhandlat.
Jacka till Tommie, bikini och bh:ar till mig och pyamas till Bellan.
Känns som jag glömt nåt...men kanske inte.

Tog även en fika. Coffeetime i fina fotöljer, där vi också kom fram till att whiskey är inte gott, "det är spännande" (enligt Linus).
Så många fula ord och uttryck det kom fram på denna tripp. På rix var det en dude som snackade om att det var dra i struten-väder ute....hmm... 

Isabelle skötte sig och var så snäll hela dagen. Det var nån unge på IKEA som vi hörde långt borta i butiken, han/hon hade höga ljud för sig, och då måsta ju Isabelle göra samma läten tillbaka. Dom ylade åt varann som vargar. Haha... Det kom även fram en liten tjej som hette Astrid som ville hälsa på Bellis, det såg ut som dom skulle skaka hand, men den andra tjejen vågade inte riktigt så dom studerade varann på håll i stället.
På vägen hem blev det lite långtråkigt i bilen eftersom hon precis sovit i vagnen...men men, inga större problem.
Allt som allt är jag nöjd med den dagen!

Busfrö i vagnen :)




Hittade också ett litet lekställe :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0