Inga höga förhoppningar

Nu är vi i Ljusdal igen.
Åkte direkt hem till mamma, chillade med en kopp kaffe, sen drog vi vidare till Elin, beställde ett par bruna alfonsbyxor från ellos, sen blev det till att sola och efter det har jag fått massa röda utslag på armbågarna som kliar. Inte moget alls.
Sen fick jag för mig att fylla i lite blondering i utväxten, det sved som fan i hårbotten så jag trodde att håret skulle lossna så jag fick skölja ur det redan efter 10 min men det räckte gott och väl för nog blev jag ljusare alltid.
Annars har vi kollat tv, åkt bil, spelat kort, handlat...

Bellis gick och la sig sent, alldeles nyss faktiskt. Blev en sån sen och lång eftermiddagslur så då blir det på de viset.
I morrn stannar stumpan här med mormor så åker jag hem själv och senare blir det vidare ut till mellanbyn på parteeey!
Hoppas på en riktigt rolig midsommar...fast nä, ska nog vara negativ i stället. Brukar bli roligare om man inte har nå höga förhoppningar :P

Welliwell...hoppas att alla får en underbar midsommar med ett någorlunda okej väder!
Ciao!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0