Kirurgen ja...

Var och tittade på en trea på solbågen här om dan. Såg helt okej ut. Hudiksvallsbostäder ringde idag och frågade hur jag tänkt mig med uppsägning av lägenheten vi har nu. Jahapp, det står att om man flyttar till en större och dyrare lägenhet så kan man få kortare uppsägningstid men ICKE! Nä då skulle det tydligen vara en betydligt större och dyrare lägenhet, minst en fyra och en tusenlapp enligt honom...jävla puckon. Så det blidde ett nej. Orka dubbla hyror.
Alltså kommer det vara i princip omöjligt att flytta härifrån. Skitsvårt att passa in med allt... Ge mig ett hus nån?

Annars känner jag mig allmänt hängig idag. Har ont i halsen, huvudet och resten av kroppen. Varför ska det alltid bli så när det börjar närma sig festligheter? Hoppas på bättring till helgen.

Jag ska förresten jobba lite mer än tänkt i sommar. Dom ringde från sjukhuset idag och frågade om jag ville jobba några veckor på avd. 6 (kirurgavdelningen), bara 50%, sammanlagt 9 dagar. Och javisst kunde jag ju det.
Introduktion onsd-torsd-fred nästa vecka. Hua va nervös jag kommer vara...det var ju över 5 år sen man ens hade praktik på sjukhuset. Hoppas det är bättre personal än sist. Ska väl dit nån dag innan och hämta ballt passerkort och sånt :)
Sen blir det en vecka på gamla vanliga jobbet så det blir ca. 4 veckor. Skönt med mjukstart och sen vara ledig lite till innan man börjar på riktigt.

Har även vart och hälsat på Linus och Gin idag. Gin tog i vanlig ordning Bellis strumpa så den blev dyngsur, men men så går det om man lämnar så inbjudande saker utom synhåll...
Sen blev det handling på kvantum och hemmagjord pirre, en sväng till söderrå och sen hem och bums i säng med lillan som var helt slut. Och nu har hon börjat få massa små prickar runt hals och nacke. Tror det är nå slags värmeutslag, men resten av kroppen består också av torra fläckar och eksem. Hon verkar ha väldigt känslig hud stackarn.

Nä man ska väl hoppa in i duschen kanske....bye!!

Rånätning i babysittern ser man inte varje dag :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Kul med jobb! Grattis :)

2009-06-16 21:05:10
Madde

Synd med lägenheten...men va härligt att du får jobba lite! :)

2009-06-16 21:22:32
URL: http://cochise.blogg.se/
Madde

ja jag tänkte ju ringa men vi rännde omkring så mkt så det blev inte av. Tänkte säga igår,men du svara inte på msn, sen var det osäkert om vi skulle stanna. Det berodde på hur mormor kände sig efter tandläkarn :P men nästa gång så säger jag till! :)

2009-06-16 21:45:41
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0