Storfrämmande

På förmiddagen idag åkte jag till sjukhuset för att kolla läget på avdelningen jag ska jobba på.
Avd 6 som inte bara var kirurg, utan också ortoped och geriatrikavdelning. Låg mest äldre där alltså...
Hon som visade mig runt var supertrevlig och allt lät så bra. Så nu är jag inte lika nervös längre.

Sen blev det handling, matlagning, besök från Bikon, lek ute i lilla parken här, sen till coop och hämtade våran nya feta dataskärm och min nya mobil :D








Sen åkte vi vidare till söderrå för att låna en cykel som jag ska ha på väg till jobbet framöver.
Och när vi kom hem igen kom först Linus, sen mamma och Stefan, och sen Elin,Linda&Madde.
Alla på samma gång...blev livat och glatt här då kan jag lova. Bellis liked it alot :)
Och jag hade turen att få en försenad födelsedagspresent;



Så nu kan man göra massa smaskiga grejer i denna gröna grej :P

Nu har Tommie & Linus kämpat för att få upp en hylla ovanför tv-hyllan där det ska stå x-box och sånt som helst ska vara utom räckhåll från Isabelle. Efter många om och men så börjar dom äntligen bli färdiga.

I morrn ska vi hälsa på gummans dagis för första gången!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0