24 år!

Så länge har man levat...grattis till mig då :D
Ett år kvar tills 25 och då får det banne mig vara nog!
Idag kommer det väl lite besök titt som tätt under hela dagen antar jag...

Blev lite firad igår med av min kära vän Madde som kom förbi. Fick ett par jättefina örhängen, nagellack och blomma från henne. Man tackar, man tackar!

Måste nog gå ut en sväng med Bellis nu. Dags för förmiddagsluren!
Måste ta och dammsuga också. En viss dam har smulat sönder smörgåsrån över hela vardagsrummet.

Jaja, tack för alla grattis-hälsningar som har kommit och kommer dyka upp under dagen :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0