Den baddräktstid...

Expressen har kommit på en bättre version av "den blomstertid..."

"Den baddräktstid nu kommer, när magen är för stor.
Då valkar bara sväller, och celluliter gror.
Generande behåring, lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring, vi stannar inomhus.

De krav som sommarn ställer, förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller, fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera, när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera, vi tar en kaka till!"


Jag måste hitta en ny bikini. För i sommar ska jag banne mig ut med mina stora, mjuka, sladdriga, skrynkliga, gropiga, randiga kropp på beachen! Ooo va sexigt det lät... / MILFEN nr 1. See ya!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
hellabella

hahahaha jamen HÄR kände då jag igen mig !!! bra sång de där haha

2009-05-29 22:12:01
URL: http://jippipipi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0