Helgen

På lördagen åkte jag i från min älskade Isabelle. Hon stod med mormor på bron och vinkade och usch så jobbigt det kändes. Hade inga större förhoppningar på kvällen heller, eftersom jag kände mig sjuk och så hade jag köpt snuskvin som jag aldrig trodde jag skulle få i mig...
Hur som helst började vi med att åka till Sandra & Bakon. Tog med en sallad att mumsa på.
Och vinet började slinka ner lättare och lättare :P

Sen hittade Tommie en annan fest som vi andra joinade. En redigan emo-fest. Svarthåriga med alldeles för mycket kajal.
Men dom funka väl ändå. Körde ölspelet. Fick en shot minttu black, man tackar, man tackar....
Sen kom Lajnie och hämtade oss så drog vi ner på stadt. Och där rullade det in gratis jäger redbull med jämna mellanrum.
Så det blev en billig kväll =) Hade riktigt roligt och sen fick man sova till elva på förmiddagen. Härligt.

På eftermiddan käkade vi middag framför en film; Crank 2. Skitbra! Superdupertuff :D
Sen kom Isabelle hem. Men tyvärr var hon på sitt värsta humör. Sååå övertrött. Hade vart i parken och kollat på djur och sånt och hade inte sovit nå längre lurar under dagen, men efter en liten powernap hemma och lite mat så blev hon superglad och pigg och var vaken ända till halvtio. Sov till halvtio idag också =) Men gnälligt lite då och då men bra ändå...
Hennes natt hos mormor verkade ha funkat finfint, så det känns bra.

Nä nu är det för varmt för att skriva mer...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Saara

vilken fin blogg du har nu :) hur har du gjort ?

2009-05-25 21:04:42
URL: http://metrobloggen.se/LetYourBodyDecide

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0