Tlött...

Så var födelsedagen över. Men den var la trevlig =)

Pappa, Helen och farmor kom först på förmiddagen. Dom hade med sig smörgåstårta! Synd att det var leverpastej i bara...Det är verkligen en smak som jag avskyr!
Fick även pengar och självklart fick man ett vackert rim med från pappa;

 "Ett bidrag i brev, inte säck.
Bör gå till bättre sommardäck.
För fast man är väldigt söta,            
får man nog ändå böta.     
Och har ni nån aning
Vad läskigt det är med vattenplaning."

:D

Vi fick även en ihopfällbar stol till Isabelle. En sån där stol som man klämmer fast i bordet som man kan ta med överallt.
Är bara till att lägga den i bilen så har hon alltid en stol med sig så slipper hon jämt vara på golvet eller sitta i knät när man hälsar på hos folk. Skitbra!

Sen kom mamma, syster och moster. Av dom fick jag linne, presentkort, stekpanna, mascara och kanske nåt mer?!
När dom åkt hem tog jag och Bellis en promenad på kvantum för att fylla på kak-förrådet. Då ringde en tant från hudiksvalls sjukhus och frågade om jag var intresserad av att vara med i deras vikariepol. Och jaa, det kunde jag väl...
Får se om dom hör av sig nå mer ang. intro, men man vet ju aldrig med dom...
Sen blev det en tur på donken för att få i sig lite mat.

Sen var det dags för hela Tommies familj att komma. Ca. 10 pers kom och länsade allt ätbart på bordet. Haha...dom lämnade kvar 2 små kakor! Dom är bra duktiga på att fika!
Av dom fick jag massa skönhetsprylar, parfym och linne! Så bra så!

Isabelle var helt slut på kvällen av allt folk som kommit och gått under dagen. Jag var ganska trött också...
Sen kom Bakon, Sandra och Linus. Fick världens godaste kakor av Sandra. Dom är så äckligt goda och det är 40 miljoner kalorier i varje. Har gått och ätit mig mätt på dom där hela dagen. Inte många kvar nu.

T har vart i sthlm på begravning idag, tog bilen med sig, så vi har vart ute och gått en massa idag.
Gick ner på stan, kikade i affärer med Sandra & Bakon, köpte kläder till Bellan i vanlig ordning (2 bodys, ett par shorts och strumpor), sen gick vi på bangkok-kajen och käkade thaibuffé. Yummie!
Sen blev det till att knalla hemåt, backen i slutet är bra slitig.
Som tur var somnade Isabelle på vägen hem och sov sen en timme ute på balkongen så jag fick ta igen mig lite...

Sen kom S & B på en fika och nu sitter jag här solo. Duschen och sängen lockar väldigt mycket just nu.
Hoppas ingen ringer och väcker oss i morrn nu då...


Så där kan man också ligga och kolla på tv



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Amanda

men vafan! du glömde superskalarn!!!!!

2009-05-14 23:05:40
Enkis

Haha pappa poeten!

2009-05-15 15:08:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0