Besiktning: Failed

Idag åkte jag för att besikta saaben. Det gör jag inte om!
Åker in i hallen. Killen kollar det vanliga lite snabbt, startar sen bilen, stänger av den illa kvickt och säger att han inte tänker besikta klart bilhelvetet. Inte just dom orden men... Nä då var det läckage på avgassystemet.
Jaha! Frågade om han inte skulle kolla om det var nå flera fel, men icke! Nä bilen skulle fylla hela hallen med alldeles för mycket avgaser. Haha det var det jävligaste. -Du klarar av att backa ut själv va?
Jaa jag fick BACKA ut efter två minuter där inne. Så pinsamt. Det tänker jag inte göra om.

Sen åkte jag till Elin där Isabelle var. Lekte, babblade och käkade scones och te. Riktigt trevligt!
Bellis somnade på vägen hem och sussar än. Håller på och tvättar. Är lite klurigt när stumpan sover. Måste ner snart...

Hopp, pling på dörren. Jobbigt! Det var hon som ska flytta hit sen. Hon ville mäta golven för dom skulle byta i hallen.
Trodde hudiksvallsbostäder skötte sånt.

Och nu har Isabelle en helt nykläckt kusin. Igår kom Emma-Lee. En stor tjej! 55 cm och 4280 gr. Så roligt! Värsta tjejligan!

Började skriva här på bloggen vid 12.30, nu är klockan 15.00. Fröken prupp vaknade och vi har nu handlat och tvättat utav bara den.
Sen kommer mammsen med ett nygammalt köksbord.
Och sen blire väl fredagsmys.

Jobb i helgen.
Tjo!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Haha men ja hade då inte vela varit i dina skor på bilprovningen! Antar att du skickar Tommie nästa gång? haha :D

2009-10-16 16:48:38
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0