Tjo flöjt

Igår efter jobbet åkte vi till söderrå i vanlig ordning och där träffade vi på lilla tösabiten Emma-Lee för första gången. Bara 2 dygn gammal. Kommer inte ihåg att Isabelle har vart såå liten...det går ju så fort. Hon var iaf hur söt som helst och låg där och grimasera lite så som bebisar gör :D

Efter massa gnäll och grin från Isabelles sida (förmodligen p.g.a av trötthet och värme) så åkte vi hemåt och käkade lite. Sen kom Sandra&Bakon på lite fikatime. Sen blev det massa godisätande och tittande på filmen beliver. Ganska bra rulle faktiskt.
Stumpan har vaknat och gnällt flera ggr i natt. Jag misstänker att det är eksemen som stör henne. Dom där jäkla salvorna hjälps ju inte. Får ta ett snack med bvc igen.

Och nu är man på jobbet igen. Är mycket jobbande nu bara för jag bytt bort min halloweenhelg. För då tänkte vi minsann anordna lite festligheter hemma hos oss för en gångs skull. Fast det är ju kanske inte halloween på fredagen? :P men jag tycker det är bäst att gå ut då så kan man vila upp sig till måndan då man ska jobba.
Får se hur det blir. Inget bestämt än, men har ni inget bättre för er är det ju bara att komma förbi :D

I morrn kommer mammsen och lunchar med mig och så har man turen att få låna hennes bil under veckan.
Världens snällaste mamma!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0