Föräldramöte!

Igår när jag kom hem från jobbet så sov far och dotter. Dom hade tydligen lagt sig vid halvsju..hehe..
Men stackars Tommie som börjar vid tolv-ett på natten måste ju lägga sig då så.. sjuka arbetstider.
Så efter kollat på färjan kände jag mig trött så jag gick och la mig också.
Har väl vaknat till ett antal gånger under natten...Isabelle får sina hostattacker och så blev hon ledsen när Tommie åkte. Efter det ville hon helst ligga mig. Lite småtungt i längden.

Idag jobbar jag. I Kväll ska vi gå på vårt allra första föräldramöte. Ska bli spännande =)

Till helgen ska vi nog till Ljusdal och hälsa på för då kommer våran favorittant Elin hem!
Ha en bra dag!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

åå kommer ni också hem till helgen! Jag funderar på att komma på lördag ef.m efter jag slutat jobba.. Ska du ut nåt?? Vore ju kul o gå ut på lördag o sen kolla nattmatchen:) som på den gamla goda tiden;)

2009-10-20 12:44:10
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0