I gotta feeling

Nu har Bellis åkt till mormor och jag sitter solo framför datorn i mitt ganska så städade hem. Tänker inte dammsuga dock. Tar det i morrn i stället. Har fått upp bordet också. Alldeles själv. Fick bara hjälp med iläggsskivan av mamma.

I kväll är vi alltså barnfria och ska ha fest är det tänkt. Men i vanlig ordning när man försöker planera nåt så blir det inte som man tänkt det eftersom de fåtal vi frågat inte kan komma i kväll. Typiskt.  Och jag är inte alls taggad för nån fest. Trött och börjar bli sjuk tror jag. Isabelle har ju legat och hostat och nyst på mig hela natten så fattas bara... det får bli som det blir.

Lyssnar på "I gotta feeling" och försöker bli sugen =)

I morrn åker jag till Ljusdal, middag hos farmor och sånt..

Oj, nu plingade det på dörren.
Där står 2 små människor. Den ena med en konstig dracula(?)utstyrsel, den andra hostandes med en jacka över huvudet och en banan som pekar mot mig.
-Bus eller godis
-Måste nog välja bus för jag har inget att bjuda på...
-"Hundögon"
-Tyvärr...

Haha stackars...ärligt talat har jag en pollypåse bredvid mig för tillfället....lol. I´m evil. Snart får man väl hundbajs i brevinkastet.

Nä nu måste jag göra mig i ordning och tagga till som min kära syster skulle sagt.
Hoppas alla får en trevlig kväll och en trevlig halloweenhelg.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Haha! Helt rätt, klart du ska ha pollypåsen för dig själv;)Hoppas ni får kul ikväll!

2009-10-30 17:14:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0