Kristet utseende

Igår åkte jag till Madde för att förfesta med henne och massa andra. Riktigt roligt var det.
Vi åkte in till krogen alldeles för tidigt dock. Alla sa att det skulle bli världens kö men ICKE! Så resten av kvällen gick jag omkring och tittade på klockan och hade ont i fötterna. Och värdinnan herself kom inte ens ut på krogen.  Då har den lilla snipan suttit och kaxat över hur HON kunde dricka minttu bättre än alla andra, men tji fick hon. Det kallas karma!

Vid tolv började kristet utseende spela, lyssnade på bärs som bärs sen gav jag upp och gick hem. Vilken olidlig smärta mina stackars fossingar fick vara med om i natt. Blä.
Kom hem till ett kanske...gick och la mig och klockan sju var det till att kliva upp och byta blöja och göra välling. Som vanligt. Fast fick somna om till nio sen.

Nu är jag trött och enormt sugen på pizza. Måste passa på att käka pirre när man är i Ljusdal.  Sånt kan dom ju inte i hudik...

Och jag längtar hem och i kväll ska vi titta film och äta chips och dip...oooh va jag vill svulla nu.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Haha ja karma...fy fan va dålig jag blev! Men som sagt, förfesten var iaf riktigt trevlig :)

2009-10-04 16:44:50
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0