PABLO FRANSISCO

Igår tog vi en tripp till Ljusdal. Fikade på finess, hälsade på Madde tillsammans med Linda. Käkade middag hos mamma, var där under kvällen men sen åkte jag hem och lämnade mitt lilla hjärta hos momme.
Det blir att hon sover där hela 2 nätter nu. Hualigen vad jag saknar henne nu.
Men anledningen var att vi har spenderat dagen i Sundsvall. Bara jag och Tommie.

Först åkte vi till Birsta. Kollade efter skor, hittade inga som föll mig i smaken. Jo nåt par, men dom var i tusenkronorsklassen och det är inte min klass. Så det blidde inga skor, inga kläder.
Gick sen på IKEA. Där hittade vi MARKUS. Våran nya, härliga kontorsstol. Och han var det enda som följde med hem. Förutom några niggerballz to.
Käkade sen 3 rätters kinamat. Mumma!

Men sen åkte vi till tonhallen för att se PABLO FRANSISCO. Världens bästa komiker! Han är grymt duktig på imitationer av människor och ljud och riktigt jäkla rolig. Men innan han kom upp på scen var det 4 uppvärmare som kom en efter en. Den ena roligare än den andra. En svensk, 2 niggahs och en jude.
Janne Westerlund, Ashley Fils-Aime, Flip Schultz och Sean Savoy. Dom var jävligt roliga.
Har skrattat såå mycket idag och är väldans nöjd med allt förutom att dom hade lite problem med ljudet. Pablo sprängde micken 2 ggr. Han måste allvarligt talat gå på nåt så hyperaktiv som den mannen är.

Nu är man hemma, ska väl chilla framför tv:n innan det är läggdags. I morrn är det jobb igen. Känns fortfarande ovant. Men i morrn får jag träffa min Bellis!! Längtar!
Hejsvejs!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
LInda

HAHA.. "Där hittade vi Markus"

2009-10-13 18:05:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0