Snart flytt...

Jag insåg att det är snart bara en månad kvar tills vi flyttar. Paniken börjar sprida sig i min arma kropp.
Men jag skrev en lista nyss som kan lugna ner mig för en stund.
Men det är såå mycket att göra inför en flytt. Och jag jobbar jättemycket dagarna innan det är dags.
Städandet är det jag fasar mest över. Det är jävligt svårt att få till det med allt. Och jag har redan 2 nerpckade kartonger hemma varav en inte går att stänga så en viss liten mini-människa går och plockar ur grejer ur den lådan. Hur ska det gå sen då? Hon älskar lådor, att plocka i och ur. Fram med gaffatejpen bah.

Sen uppsägningar och flyttändringar av bredband, tv, el, osv... Äh jag stressar upp mig alldeles för lätt.
Men jag ser inte fram emot det. Jag kommer vara nöjd när nya tapeter och golv är på plats och alla andra saker på plats. Vilket för oss brukar ta ca. 1 år. Vi fick ett begagnat bord för en vecka sen som vi fortfarande inte skruvat ihop. Vi bara är så av naturen. Ingenting blir gjort. Skönt med ett bord och stolar som inte är fallfärdiga iaf.

Just ja..vi ska ju ha fest på fredag. Då måste vi ha fått upp det.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. 

Utflyttningsfest kan vi väl kalla det, på fredag efter sex kanske? Come on over!

Annars vill jag önska alla en härlig vecka! 

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0