Varning!

Igår kom våra vänner Jehovas på besök. Jag öppnar i vanlig ordning. 2 gamla tanter står utanför och börjar predika. Äh jag låter dom hållas. Dom snackar en stund sen brukar dom ge en broschyr så är det över. Men den här gången hann dom inte så långt. Just när ena tanten står och gräver i väskan efter ett bibelcitat kommer virvelvinden Tommie, flyger framför mig i dörröppningen och berättar klart och tydligt: VI SKA INTE HA NÅT, och drar igen dörren illa kvickt. Och där står jag. Vad hände? HAHA. Så nu har jag funderingar på att sätta upp nån liknande skylt:



Efter den incidenten, och mamma hälsat på, åkte vi till söderrå och lånade deras tvättmaskin eftersom vi inte har tvättid förrns om en vecka. Sen åkte vi till forsa och hälsade på Tessa som fortfarande har en bebis i magen som inte verkar vilja komma ut i första taget. Är väl lugnt och skönt där inne. Sådan far sådant barn...eller nåt :P

Och nu är det fredag igen. Nice!
Gick ner på dagis med Isabelle en sväng i morse för dom skulle knäppa kort där. Jag fick gå hem en timme medan dom höll på och för första gången så grinade hon INTE när jag gick. Nä hon log och vinkade. Så jäkla skönt.
När dom var färdig tog vi en shoppingtur på kvantum/maxi...
Och nu är vi hemma. Efter lunch och middagsluren så ska vi åka till buspalatset med Jennie, Johan och Lucas. Ska bli skoj!

Ha en fin och mysig fredag allesammans!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
enks

Monster-T

2009-10-09 10:50:57
Madde

Hahahahaha "vi ska inte ha nåt!"

2009-10-09 11:51:19
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0