Antichrist

Igår kollade vi på en film; antichrist. Jag har sett många sjuka filmer genom åren, och många gånger beskriver man filmer som "sjuka". Den här filmen tar ordet "sjuk" till en helt ny nivå.
Den är gjord av den galne dansken Von Trier.
Den börjar ganska bra med otroligt vackert filmade svartvita scener. Men sen går det utför...

Här är några rader från en recension som beskriver den ganska bra:
Sadistisk tortyrporr som får Saw-filmerna att blekna. Vi pratar avklippta blodiga könsorgan i närbild, en blodig ejakulation och krossade skrev.
Ni hör själva. TITTA INTE PÅ DEN FILMEN! Jag har bilder kvar i mitt huvud som aldrig kommer försvinna.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Jag hörde hur de pratade om de där scenerna på radion för ngn månad sen och NEJ jag kommer definitivt inte att se den :P

2009-09-21 21:33:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0