Fläskpannkaka

Sitter i personalrummet på dagis nu. Har suttit här hela förmiddagen sen kl. 9. Har det lugnt och skönt.
Har klippt och klistrat lite, satt in bilder till en bok som Isabelle ska ha här på dagis som hon kan kika i när hon saknar mammsen :) Kanske inte bara därför men....måste knäppa kort på mormor, morfar, farmor och farfar så dom också finns med :D

Nu fick jag reda på att stumpan skötte sig så bra så hon skulle få äta lunch själv med dom andra, så jag får sitta kvar här och käka min fläskpannkaka.
Åh jag skulle vilja sätta upp en filmkamera så jag såg vad hon hade för sig när inte jag är i närheten.

Nä nu ska jag käka.
Have a nice day!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Svar: Jo jag skrev "ass out" först men sen tyckte jag det såg så skumt ut med out...off borde ju vara bättre :P

2009-09-05 21:12:35
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0