Grinigt

Bellis vaknade halvsju i morse. Glad och babblig som vanligt, men vi låg kvar ett bra tag innan vi klev upp.
Hon började inte dagis förrns åtta och då skulle hon äta frukost där så hon fick bara smaka lite äpple med mig när vi var hemma, så då fick inte hon sin morgonvälling, det är som andras morgonkaffe, man funkar inte utan den!
Så hon var lagomt grinig när vi kom till dagis, ville inte till fröken och när jag sa hejdå blev det grin. Hualigen så hemskt det kändes att gå. Men jag skyndade mig, ville inte dra ut på det hela. Men hon blev säkert glad när hon fick lite gröt i kistan.

Var och kollade på lägenhet igår också. En trea i röda, låga huset bredvid. Såg helt okej ut. Fanns ganska mycket pengar på fonden också. Vi har tackat ja så vi får väl se om dom hör av sig. Isåfall blir det till att byta tapeter och golv i Isabelles framtida rum som för tillfället var knallblått med grönt golv.
Och vardagsrummet ska få nya tapeter också. Planerar redan fast vi inte vet hur det blir :)
Köket såg bra ut, nya bänkskivor och golv, men samma fula kakel! Ska leta reda på såna där klisterlappar man kan ha över i såfall. Sovrummen var ganska små men ändå tillräckliga.
Stor balkong med eftermiddags/kvällssol. Där vi bor nu får vi aldrig nånsin sol.
Fanns även en klädkammare! Me like! Och fönster i badrummet! Är en liten trappa upp och barnvagnen får inte plats i trappuppgången men såg ett förråd mittemot där man kan ha vagnar och cyklar.
Det hade vart 2 innan oss och kollat så nu är det bara att vänta på svar.

Oj vad jag babblar på. Ska plocka undan lite här nu.
Have a nice one!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Håller tummen för att ni får lägenheten! :)

2009-09-08 15:07:11
URL: http://cochise..blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0