Kyrkis

Igår började vi dagen med en promenad ner på stan, mötte upp med Elin & Gabrielle och begav oss till "kyrkis".
Jag vet, hemskt namn. Hur som helst var det skiiitmånga barn där med sina föräldrar. Vi började med att sjunga och det var ju roligt, mycket klappa händer och stampa fötter och sånt, Isabelle klappade mycket och länge.
Men sen fick hon syn på gitarren! Och när hon inte får som hon vill blir det illvrål, så hon startade ett litet upplopp där eftersom det oftast sprider sig när nån väl börjat skrika. Men vi sjöng en halvtimme sen fick man fika och leka fritt.
Ljudnivån blev högre och högre, huvudvärken började eskalera, men helt plötsligt ringde mamma och sa att hon började närma sig stan, så då gick vi till bangkokkajen och käkade lunch med henne.
Bellis var lagomt trött och sur så hon åt inge vidare. Men det var ju trevligt att komma ut och träffa lite andra barn :)

Nu är Isabelle på dagis och jag är hemma solo och borde verkligen göra nåt radikalt. Men vad?
Igår medan stumpan satt i badet rensade jag ur badrummet. Blev en full kasse med bråte. Kanske ska kolla i genom resten av lägenheten.

Bellan käkade hallon och blåbär igår. Det bara rann ner för benen på henne och även fast hon badade sen fick jag inte bort en fläck på låret så det ser ut som ett stort blåmärke där. Hoppas inte dagis ringer soc eller nåt :P

Förresten ska vi få en ny spis, lagomt till man ska flytta =) hehe såklart!

Nä nu ska jag göra..nåt...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0