Lägenhet!

Idag har jag och Tommie vart hemma själva. Lämnade en ledsen Bellis på dagis i morse.
Vi var till forsa och hälsade på Tessa i nya huset, var på banken, handlat, tänkte äta lunch ute men åt tacos hemma i stället :)

Och hudiksvalls bostäder ringde! Vi har fått lägenheten och nu helt plötsligt behöva vi inte bry oss om uppsägningstiden eftersom den var så pass mycket dyrare. Förra gången sa dom att det skulle vara 1000 kr dyrare hyra men nu är det ju "bara" 600...dom gör lite som dom vill verkar det som. Men tur man slapp dubbla hyror iaf.
Så den 1 december flyttar vi. Skönt att vi inte behöver åka mer än typ 30 meter med grejerna :P
Dags att börja rensa ur lite redan nu känner jag. Har så jävla mycket skit här hemma så.

Idol igår, idol idag. Så roligt att kolla på alla kassa människor.

I morrn är det sista dan på Isabelles inskolning, då ska jag passa på att baka bullar sen åker vi till Ljusdal.
Idag hade det gått bra på dagis iaf. Hon hade sovit bra men det var hon som bestämde när alla barnen skulle vakna. Hon hade tydligen krupit över alla och flinat så glatt så dom fick ett annorlunda uppvaknande, men dom var glada ändå :)

Nu ska jag ta mig ett äpple!
Tja!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Haha, helt rätt Bellis, visa vem som bestämmer redan från början:D

2009-09-09 20:44:37
URL: http://lindanordquist..blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0