Röj i Gävle

På lördagen begav jag mig mot Gävle. Träffade flickorna på nian och käkade lite, sen hem till Linda för att korka upp.
Kom massa roligt folk och det röjdes för fulla muggar. Sen gick vi på heartbreak. Där var det lite sådär, blev ju så trött i vanlig ordning, men nog hann man skaka lite rumpa innan jag och Elin gav upp och gick till donken, köpte varsin cheeseburgare på ca. 7 sekunder, sen hem till Linda. Där satt vi två, radarparet med varsin burgare, massa garv och tokerier, glas i tån, sen slocknade vi en kort stund tills telefonen ringde och man måsta upp och slänga ut nyckeln till dom andra. Usch och fy vilken pärs! Efter massa elakt babbel från födelsedagsbarnet så somnade vi 5 trötta brudar. 

Vaknade på söndagmorgonen av dom satans kyrkklockorna som ALDRIG slutade ringa.
Åkte hem vid tolv efter fått i mig ett antal chokladbollar. Good bless Ingalill.

Så var det med den helgen =) Och lite pics på de då...Kommer fler på bdb:n.

Paketöppning



Kalas



Sorry Hella ;)



Jag och min glada burgare! R.i.p...





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Åå va ja hade vela varit med!

2009-09-14 13:22:28
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0