Besök

Idag kom först pappa och Helen på besök. Dom hade med sig fika och presenter till Isabelle. Hon fick en liten docka och en väska. Hon har tur hon! Sen kom min mamma. Vi gick ut och lekte lite. Åkte rutchkanan. Nu har ju äntligen snön smält bort. Har även hållt på och tvättat en massa.

Sen åkte jag, mor och Bellis ner och käka lunch på 49:an. Fläskfilé Black and White. Skitgött!! Första gången jag var dit och käka, tycker det var mycket bra där.
Sen blev det till att vika tvätt när man kom hem. Och så bytte jag ställe på Isabelles kläder så dom hamnade i en annan garderob med mer plats.
När mamma åkte hem kom Tommie. Gjorde en pirre. Fan va jag ätit idag. Nu sitter jag dessutom med en godisskål bredvid mig. Vi har även vart till söderrå och fått lite kaffe. Isabelle dansade och sjöng med kusinen Gabrielle. Så himla söta dom är!

Stumpan somnade fort som fanken. Hon la hela täcket över sig och kaninen, även över huvudet så jag fick bråka med henne och dra ner det lite.

Jag kikar talang men nu är det slut och jag ska kolla på det nya programmet Modern Family. Tror det kommer vara bra.

Vad ska man göra i möra då månne?

Well. Trevlig helg!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0