Bokat

Jobbsi idag bah.
Hämtade stumpan på dagis. Där hade dom vart ute hela eftermiddagen så nu var hon jätte-torr och röd om kinder och haka. Ser inge skönt ut :( Och trots att hon vart ute lääänge och till och med käkat mellis ute så ville hon inte gå in. Måsta ta några åk i rutchkanan utanför också.

Sen kom mamma, Stefan, Amanda och Fredrik på besök. Dom hade med sig pizza. Man tackar man tackar.
Så då blev det väldigt livat och mycket lek med Bellis så hon var ju helt uppe i varv när hon skulle sova så det tog nästan en timme innan hon somnade. -Mammaaaa Mammaaaaaaaaaaaa!!!!!!! TÄCKEEEE!!
Vet inte hur många gånger jag slängde över täcket på bråksäcken. Sen kom hon på att hon var snorig.
-Mammaaaaaaaa DOOORIII! Torkade näsan. -Mamma PUUUUUUSS....Puss! :)

Men nu sover hon och jag har passat på och ringa Texas. Bäst att vara ute i tid. Jag ska ju ha 25 årskalas den 14 maj. Jag bokade bord för 14 pers nu. Kommer bli skoj =) Men alla måste kolla upp vad dom vill äta så jag kan ge en beställning till restaurangen några dagar innan. Menyn finns på: www.texassaloon.se
Det finns ju såå mycket goda saker där! Vi ska käka mellan 18-20. Sen vet jag inte vart vi ska vara. Hemma hos mig eller kanske Tommie. Han bor ju lite närmre. Måste leta några chaufförer också. Men nånstans vill jag åka och pimpla innan man går ut på krogen. Blir så jäklarns dyrt annars. Ingen frivillig som kan köra nån vända den kvällen? ;) Men det är ju över 3 veckor kvar så det hinns ju med... Jag kanske har glömt att fråga nån om att hänga på? Bjud in er själv i såfall.

Ringde även till hudiksvalls jävla bostäder idag också. Jag lämnade in min beställning i November. Kärringen på bostäder lämnade vidare den i Januari. På lappen jag fick stod det att tapetseringen skulle bli gjord nån gång mellan februari-april. Nu fick jag höra att dom är en månad försenade så det blir nog i maj. Jag blir ju tokig. Man får ju aldrig nån ordning här! Vardagrum och sovrum är ju så jävla okompletta som dom kan bli. Inga tavlor eller nåt...bara massa fula väggar! Jag som ville få fint här till min födelsedag men känner jag dom där rätt så kommer det väl inte bli klart förrns till hösten.

Och så är det hockey på tv:n. Värdelöst!
Nä nu är jag arg.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0