Byebye påsken

Påsken börjar gå mot sitt slut.
Ska väl dra en genomgång av lördagen.

Åkte ju till Ljusdal då. Fick god mat hos mamma. Sen blev det fest hos Nordan.
Satt där med massa tjejer och snacka skit. Riktigt roligt med många intressanta samtalsämnen :)
Sen åkte vi in mot köpingen och såklart var det knappt nån alls inne på stadt. Dom desperata vakterna erbjöd oss att få gå in 2 för 1. Yes sa vi och knata in. Satt där en kort stund, sen gick jag och Linda P och kolla läget på järnvägs. Där var det mer folk och alldeles efter vi gått in blev det världens kö. Tog en drink, kikade runt, gick över till stadt. Skakade lite rumpa, sen var det slut på det roliga och man fick gå hem. Såå ont i fötterna.
Sen sussade jag sött till kl. elva. Gick upp och käkade, spelade yatzy, sen gick jag och la mig nån timme till. Dusch, gjorde mig i ordning, sen hade jag turen att få åka hem med Linus & Laila.

Sen kom T & Bellis. Åkte då och köpte pizza. Yummie! Lekte lite, kollade tv och bara mös. Haha, fult ord.

Och idag är man tillbaka på jobbet. Känns extrabra att jobba när man får mer betalt =)
Jobb tisd-onsd, sen ledig. Vad ska man göra då månne? Jag vill till Sundsvall. Och så måste vi träffa bebis igen.
Och ska nog göra min tjälknöl.

Nå väl. Tack för senast och ha en trevlig vecka =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0