Flås

Kom på en sak som jag stör mig på idag. Ännu en sak. Fast det är inte jämt, men ibland lägger man märke till något och man håller på och blir galen. Kanske ska berätta vad.

Jo, när folk ger av sig ljud när dom äter. Det kan innehålla smaskningar, klunkningar men allra helst sådana som blir andfådda av att äta. Är man just nå fet då eller? Då man sitter och flåsar mellan tuggorna?!

Jag smaskade när jag var liten. Men efter en avhyvling av Lena L så slutade jag. "Snälla Marlene, sluuuta smaska!!" Oj, så jag skämdes. Det var inget jag hade lagt märke till själv men... Om man ska få någon att sluta smaska är det bäst att säga till. Vissa tar åt sig, andra inte.

Men hur ska man på ett fint sätt säga "sluta flåsa när du äter"?
Äh...jag blir hur som helst nästan tokig av sånt nu förtiden. Jag får hjärtklappning och vill slå personen i fråga.

Yepp, det är mitt i-landsproblem för dagen.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
madde

Hahhahahaaaa

2010-04-25 20:27:27
URL: http://cochise.blogg.se/
LInda

HAHAHA! Bra att du pratar ut om dina problem;)

2010-04-26 12:16:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0