Göra slut-metoder

Haha, vilka sjuka människor det finns. Hittade några "göra slut-metoder" på aftonbladet.se, som folk har använt sig av.


Giraffsättet

För Janet kom hennes pojkväns beslut om att göra slut som en blixt från en klar himmel. Och tyvärr gav inte brevet någon förklaring till pojkvännens beslut.

"Kära Janet,

Jag tycker att vi ska göra slut. Jag vill berätta varför, men just nu går jag igenom en tuff period där jag inte kan beskriva mina känslor. Så jag ritade en bild på mig själv där jag rider på en giraff i stället."



Skyll på den andra



Stackars Keenen ansträngde sig så mycket. Men det gick inte.

"Kära Keenen
Jag är ledsen att vi måste göra slut. Du försökte alltid få mig att skratta, men det enda du lyckades med var att skämma ut dig själv. Vårt förhållande är över, för alltid".

 

  Låt hunden stå till svars

Brenda kom hem och mötte den här lappen på dörren:

"Brenda,
Det här är inte fel, du vet det. Jag vet det. Jag har flyttat ut.

Hej då, Mark.
PS. Jag tog med mig hunden, han hatar dig".

  Mobiltricket

Den här mannen glömde att stänga av sin mobiltelefon innan han gick in i duschen.

"Om du ska ha nakenbilder på ditt ex i din telefon, så kanske du inte ska göra dem till bakgrundsbilder och lämna telefonen på när du duschar. Jag tar en promenad, när jag kommer hem ska du vara försvunnen.
Du är en jävla skitstövel, och hon är fet. Vad fan?"

 

  Kontaktannonsen

Kevin Maxey och hans flickvän hade problem att kommunicera med varandra. Så hon la in en annons i tidningen.

"Kevin Maxey.
Spelet är över från 9 dec. Jag har flyttat och jag föreslår att du gör det samma. Knacka inte på min dörr eller ring till min telefon igen. Hej då".






Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0