Radjos

Idag kom min moder på besök. Hon tog med sig Isabelle i vagnen ner på stan medan jag gjorde klappgröt hemma. Den som inte vet vad det är kan gärna få komma och smaka för vi kommer inte hinna äta upp innan den blir för gammal... :P Det är iaf som en fluffig lingon-mannagryns-gröt-aktig grej. Skitgött och jag lyckades!!!

När jag var färdig åkte jag ner och mötte upp mamma och min farmor och Bellis utanför Radjos, sen gick vi in och käkade. Det blev fetaost och oliverfyllda köttfärsbiffar med stekt potatis och tzatziki. Mumma! Isabelle vräkte i sig massa pannkaka, sylt och grädde :)

Sen gick vi på Knapps och där blev stumpan bjussad på jättefina skor av momme.
Så här ser dom ut


Dom är inte bara snygga, nej vi upptäckte att dom blinkade när vi kom hem. Tuffast i stan då :D

Sen hälsade vi på folket uppe på håsta.
Och sen shopping på maxi. Tyvärr hade jag ingen peng så jag kunde inte ta nån vagn och bilvagnen var borta så vi tog en pytteliten i Isabelles storlek som hon fick skjuta på genom hela affären. Det gick ganska bra. Men vi handlade ganska mycket och för att undvika det senaste missödet som hände där så måsta hon hjälpa mig packa i varorna i en bautastor papperspåse + blöjor, sen måsta jag bära ut allt det till bilen och samtidigt buffa på Isabelle så hon inte skulle sticka. Phu vilken pärs. Inte lätt att vara singelmorsa inte ;)

Supersugen på sexan. Fattar inte hur dom översätter här alltså....
Hmm kanske man ska se den igen. Har för mig att jag garvade ordentligt sist.

Förresten så somnade Isabelle i sin egen säng i kväll för första gången på jättelänge. Jag frågade om hon ville sova där. -Jaa. Hopp men jag låg i min säng bredvid och höll handen sen somnade hon utan protester. Visst, hon ställde sig upp 2 ggr och sa -mamma tut-tut. Att jag skulle flytta åt mig liksom. Haha, men jag sa att hon och kaninen skulle lägga sig och tjopp så sov hon. Spännande att se hur länge. Jag misstänker att hon kommer vakna snart och vilja sova som vanligt.

Well... klappgrötstime now!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0