Fullspäckat

I helgen var vi i Ljusdal. Där gjorde vi inte så värst mycket. Tog nån promenad, cykeltur, och en massa mys med min älskade sötepaj. Vi lekte även i folkparken med Linda och Alma. Skoj!

Nu är det måndag. Har en fullspäckad vecka framför mig.

Månd: Jobb 8-16
Tisd: Jobb 8-16
Onsd: Matte 8-11.30. Bellis får vara på dagis nån timme extra så jag hinner plugga hemma också.
Torsd: Jobb 8-16
Fred: Matte 8-9.30 och lite hemmaplugg. Fast det ska jag iofs försöka göra VARJE dag.
Lörd: Hjälpa till med lite flytt + jobb på avd. 6 14.30-22
Sönd: Avd. 6 14.30-22 (Ska försöka göra nåt kul innan jobbet) :)

Phu! För vissa är det här bara en normal heltid, men jag som aldrig jobbar heltid så är det mycket! Jag kommer säkert behöva extrahjälp med matten och det var en dag som man kunde få det på. Får se när det blir. Måste väl lämna in ett nytt dagisschema också då. Jag är förväntansfull och VILL börja läsa skiten. Jag vill ha det gjort. Men jag är såå rädd att det inte kommer gå. Åååh det var längesen man gick i skolan nu. Jag har även skickat mail till Gävle högskola och frågat 1000 frågor. Hoppas jag får svar snart.

Ser ut att bli en fin dag.
Welliweill. Have a nice week!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0