Lördagen...

Lördagen blev riktigt lyckad. Jag gjorde tortillalasagne och bjöd brudarna på. Sen hade alla med sig olika drinkingredienser så vi gjorde många goda drinkar, dels: mojito, melondrink, strawberry daiquiri, passionsfruktdrink, päron-vanilj...Mmmm dom var såå goda! Mitt i allt drickande så blev jag stucken av en getingjävel. Jag gjorde ju inte ens nåt. Misstänker att han blev förbannad på mitt hår eftersom han måste suttit på min rygg. Aj aj...
Sen sjöng (vrålade) vi singstar, och sen blev det järnvägs. Karaokefinal. En Roger Pontare vann. Jag och Madde fick en varsin fjäder, groupies som vi var stod vi längst fram. Haha...
Skakade rumpa heeeela kvällen. Det är så man måste göra. Om jag sätter mig ner så blir jag bara trött. Hade en riktigt trevlig afton. Nu ser jag fram emot Lindas 25-årskalas om en månad.

Igår låg jag och stekte i solen, sen fick jag skjuts hem av mammut.
Idag har vi åkt lite hit och dit. Försökte springa lite i kväll men fick så ont i benen. Inne i skelettet typ. Kanske benhinnorna (?) eller nåt. Drygt. Men en rask promenix åtminstone. Bara att fortsätta kämpa på.

Förresten!! Visste ni att Neal Patric Harris var GAY? Vem kunde ana det? Han och hans kille ska ha tvillingar till hösten... Mmm, där ser man. Jag som hade sett en liten framtid med honom. Osis för mig.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0