Mojitooo

Ser fram emot morgondagen!!!
Jag ska laga till god mat och dricka goda drinkar med mina favvotjejer (dock saknas en). Tänkte köpa Bacardi MOJITO på systemet. Finns ju färdigt :D Ska bli så trevligt!! Jag lånar mammsens hus. Hoppas på bra väder så vi inte fryser ihjäl ute på verandan där vi ska sitta. Ska ta bussen dit i morrn. Gruvar mig redan. Hatar 53:an. Men jag får väl uppleva lite nostalgi. Tänk när man åkte den typ varje helg i sin ungdom...det var tider de!
Bellis får vara med sin papps.

I kväll är jag mest rastlös. Bara skit på tv:n och godissugen som få. Lika bra att gå och lägga sig.
Trevlig helg! :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0