Geggöga

Helgen på sjukhuset var ovanligt lugn. Helgen för övrigt var också väldigt lugn. Var på stan i lördags och hittade några vantar till Isabelle. Är på jakt efter en tunnare mössa också. Men det är inte det lättaste...

Igår såg jag att Isabelle var alldeles geggig ögonen och visste då att det var kört. Dom släpper inte in henne på dagis. Så idag har vi vart hemma. Hon är snorig utav bara den. Och det där snoret kommer ut både genom näsa och ögon. Så är det jämt. Men hon är pigg och har lekt på som vanligt idag. Kanske inte behöver vara hemma så länge. Men det är ju det där med ögonen som fröknarna inte gillar...

Vi kom ut till söderrå en sväng idag iaf. Därifrån gick vi en promenad runt via. Tänkte att fröken skulle sova lite. Men hon totalvägrade att lägga sig ner. Hon satt och gungade fram och tillbaka och somnade framstupa. Men så fort jag skulle lägga ner na blev hon förbannad. -NEEEJ. Jag siiiitta!!!
Så hon fick sitta. Somnade en stund i bilen på väg hem, men annars har det vart dåligt med sömnen idag.

När vi kom hem så städade vi Isabelles rum. Det fanns inte en millimeter att stå på där, men nu är det fint igen!

Blir ett bad innan läggdags iaf. Hon badade tydligen ett oljebad som aldrig förr igår eftersom hela håret är indränkt i olja...suck!
Nu sitter hon och käkar korv med bröd framför Nalle Phu. Och jag ska gå och värma på lite rester från gårdagen.

Min lilla sjukling!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0