Ångest

Dagen började inte bra. Ställde klockan igår eftersom vi skulle in med bilen kl. 9.30. Vaknar med Isabelle bredvid mig. Vi ligger och drar oss. Märker att det är ganska ljust ute, kollar telefonen. Död. Springer till köket och kollar klockan. 9.10. Paniiiik! Bara till att klä på sig och åka. Fast självklart måsta jag skrapa rutor och djävulskap. Kom dit till 9.40, men det gick bra ändå. Vi gick sen ner på donken och käkade frukost. Isabelle ville inte ha macka, hon skulle ha "dammdujaje". Så det blev ett happy meal 10 på morgonen.
Kom tillbaka till volvo och fick det vidriga beskedet att spjällhuset måste bytas. Blir typ 8000 spänn som ska betalas där. Och 6000 spänn till mekonomen. Jag bryter ihop. Jag orkar inte detta...

Åkte hem och försökte få undan lite. Sen var det till att åka igen. Isabelle är med sin far och jag är på jobbet. Har köpt en bingolott till i kväll, fast jag kommer väl missa hälften. Klapparna är iaf inslagna och färdiga. Stod framtill midnatt.

Hoppas att det inte snöar i morgon. Vill inte åka i ett oväder till ljusdal i mörkret...
Känner absolut ingen glädje idag. Bara ångest. Jag får hoppas på en vinst på bingolotto.

Dan före dopparedan, och folk är som idioter i trafiken. Vissa är verkligen helt dumma i huvudet. Jag satt och skrek åt folk i bilen idag. Jävla patrask. Mmm...julkänslorna är på topp!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0