Bad day...

Det här är en riktig skitdag. Den började inte alls bra. Vad får folk ut av att vara otrevliga egentligen, förstöra ens överraskningar, osv...Arg jag blir!!

Sen gick jag in på studera.nu där mitt resultat stod. Gick ju åt helvete totalt. När jag äntligen kom på vad jag ville plugga till, hade jag faktiskt ingen tanke på att jag inte skulle kunna komma in på vad jag ville. Det skulle väl inte vara några problem så länge man har godkänt i allt liksom... Men nä. Jag hamnade på reservlistan på plats 89!!!!
Fattar ni hur långt bak det är? Känns så jävla surt. Så nu ska jag sitta och hålla tummarna på att typ alla ska tacka nej. Det är ju rimligt...NOT! Jag funderar nu på vad jag ska hitta på nästa år. Jag måste göra något vettigt. Direkt efter nyår ska jag nog fråga landstinget om dom har nåt roligt sommarvik åt mig. Förra året satt jag och väntade på att dom skulle lägga ut en annons på ams, men det dök ju aldrig upp. Bäst att vara ute i tid. Vill göra nåt nytt!! Jag vill växa (inte bara på bredden). Jag vill utvecklas! Det känns som jag har så mycket mer att ge.

Det är nu man får äta upp allt det som dom "vuxna" sa när man gick i skolan. Varför pluggade jag inte lite hårdare? Jag vet ju att jag kan. Men då hade jag inga tankar på att plugga vidare... trökigt. Men men. Nåt ska det väl bli av mig. En vacker dag...

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
E

Om du nu inte kommer in till våren, sök nästa gång och försök under tiden hitta på nått annat skoj. Ligg på och skicka intresseanmälan till ställen du är intresserad av att jobba på även om dom inte aktivt söker nytt folk nu. Tjata på landstinget om vik/tjänst osv osv. You can do it!

2010-12-09 13:13:09
T

Hallå vi tror på dig :D Annars kanske du kan bli badvakt !

2010-12-09 14:27:01
Lena

Nämen vad tråkigt!

Du har viljan så ge inte upp, rätt var det är så "snubblar" du över något bra!

2010-12-09 23:34:40
URL: http://lelibe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0