Degfredag

Isabelle hittade sin lilla kavel i kväll och berättade för mig att jag minsann fick ta och göra i ordning en deg. Och snäll som jag är så gjorde jag det. Vi gjorde ett antal figurer: katt, häst, snögubbe, stooor snigel, liiiten snigel, bullar, bil, boll... Blev inte så kul när det var dags att göra kväller. Det ville ju inte hon. Såklart. Som varje kväll.



Tidigare ikväll satt hon och kollade på Kalle Anka. Jag var inne i köket, och så hör jag från vardagrummet: -Jag älskar Kalle. Haha...så Kalle-filmer står på önskelistan tror jag. Även en tripptrapp-stol och en toasits för små rumpor. Hmm, det kanske var min önskelista...

En annan sak hon börjat säga är: Japp och Näpp till ja och nej. Var kul till en början, men nu får man oftast ett arrogant "Näpp" till svar.


Dollarstore-prylar is the shit!


En het accessoar till juldagen?


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0