Järvsöbaden

Har nu kommit hem från julbordet i Järvsöbaden. Alldeles ypperligt var det där! Det var ett stooort julbord med massor av godsaker på. Jag gillar ju inte sill, Janssons, och dom vanliga grejerna, men det fanns ju så mycket mer än så. Olika sorters lax, skinka såklart, ägghalvor, kött, potatis, gräddsås, och mycket goda köttbullar med rödbetssallad. Tammefan blir jag hungrig nu när jag skriver om det. Det kan inte vara möjligt? Jaja...efterrätterna var inte fy skam heller. Rejäl chokladkaka med glass, ris ála malta med saftsås, knäck, godis, kaffe... Kan sammanfatta det som ett underbart julbord! Inte helt fel att få maten gratis heller, och ännu större plus att få betalt för att vara där :P

Isabelle blev hämtad av sin farmor idag. När jag kom dit och skulle hämta ville fröken vara kvar och leka med farmor. Men hon får väl åka dit till helgen i stället då jag jobbar och hon har pappatid :)

Nu kollar vi på Pettson och Findus. I morrnbitti ska biljäveln på verkstan. Då får vi väl strosa med vagnen ett tag. Hoppas det inte är för kallt... och hoppas dom kan åtgärda ALLT. Och hoppas det inte blir för dyrt. HOPPAS kan man alltid göra...

Nå väl. Skönt att vara ledig i morrn iaf.
God kväll!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Emilie

Vilken julig och fin blogg! =)

och ja Jour = dag.

2010-12-07 21:02:15
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0