Julafton!!

Då var den här igen. Julaftonen :) Vi har sovit gott jag och Isabelle. Sov till efter nio. Skööönt. Då fick stumpan titta i julstrumpan (rimmarn). Där fanns en liten burk med play doh. Haha, det var den minsta grejen ju. Jag har köpt flera små julklappar bara för att hon ska få öppna en massa. Det är ju det som är roligt när man är liten =) Öppnade hela gänget som låg under granen. Det hon blev mest nöjd med var nog verktygslådan. Och så är vi inne på andra omgången av Nicke Nyfiken-filmen.

Sen ska jag lämna henne i söderrå. Jag kommer inte ha tålamod att sitta där så länge, därför åker jag och tränar och färgar lite hår innan jag dyker upp där igen :) Efter Kalle och lite tomtebesök så ska vi försöka komma iväg till Ljusdal.


Inte hittade jag nån tomtegröt igår heller. Skandal. Men det gick i med den gamla vanliga också!

God jul allesammans! :)

 


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0