Ruinerad

Började dagen med att slänga in en tvätt, åkte ner på bilelektro, gick hem därifrån, fortsatte med tvätten, lite lunch, vila, hämtade bilen som sammanlagt blev en kostnad på 6000 kr, och dom kunde ändå inte fixa det största felet. Så jag måste lämna in den på volvo...ruinerad for life! Men nu har jag iaf värme i bilen. Det är ju ganska positivt.
Åkte en sväng, handlade lite...
När vi kom hem blev det lite målande. Än en gång skulle jag måla av Magnus. Och så tog Isabelle en ridtur på sin lilla häst. Jag frågade om hon skulle rida till pappa och hälsa på. -Näe, Dannus!

Hörde att min bror kommit hem också. Han hade ett par snickarbyxor på sig vid hemkomsten. På lappen där bak stod det typ "njut av din graviditet". Han har alltså köpt ett par mamma-byxor...
Han hade tydligen blivit utslängd från legionen tillsammans med massa knarkar-lodisar. Han tyckte då det var en smart idé att dela på ett hotellrum med dom. En av dom stack för att leta horor, dom andra stack också en efter en och den sista blev han rånad av. Trevligt gäng. Undrar vem som betalade hotellräkningen?
Ser fram emot att få höra hans vilda historier när jag träffar honom.

Vuxen som jag är, så ska jag se halvåtta hos mig nu.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0