Söta unge

I natt kom Isabelle trippande till min säng i vanlig ordning. Och så lägger hon sig och sniffar på täcket.
-Mmm...luktar gott. Sen fortsatte hon sniffa i typ 5 minuter...


Oskön sovstil...kanske därför hon kommer till mig?!

Kvällen har fröken spenderat med att byta blöjor på sin docka. Hon fick dockblöjor i julklapp. 5 gånger bajsade dockan, och det luktade sååå äckligt.

Efter hon käkat middag så fick hon en yoghurtglass. Vet inte om jag nämnt det förr men jag har blandat vaniljyoghurt och plommonpure och fryst in som små glassar. Bra mot tröga magar! Hur som helst fick hon en sån. -Vad du är snäll som ger mig glass mamma. Precis så sa hon. Fast lite mer på sitt språk. Så söööt!
Sen bad hon konstigt nog att få sätta upp håret i två tofsar. Mmm...två stycken skulle det vara! Måste vart nån på dagis som haft det...


Självklart skulle lilla förklädet på också när det var degartime...

Älskar min skrutta mest av allt!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0