Träning

Jag la mig före nio igår. Helt seriöst! Hade liksom inget bättre för mig så... Men var ändå trött efter 11 timmars sömn.
Jobbade till halvfem, sen åkte jag och tränade. Var ju ett tag sen sist. Skönt som fan och jag önskar jag hade barnpassning oftare så jag kunde komma iväg mera! Det är sant att man blir mycket gladare när man fått röra på sig. Mitt kort går ut efter nyår, men ska nog förnya det och skicka fakturan till chefen :) Dom skulle börja köra step där också. Det vill jag prova på! Det är så lugnt och skönt på Puls&Träning. Man behöver aldrig boka passen. Det är lagomt med folk och fina lokaler. Det är riktigt nice helt enkelt. Inträdesavgiften är 400 kr (vilket är dumt), men i December så bjuder dom på det, sen kostar det 329 kr/månad. Gör lite reklam här om någon skulle vara intresserad :) (Det är på gränsen till för lite folk där nu...)

När jag kommit hem och hoppat ur duschen så kom äntligen min älskade sötnöt hem. Så himla skönt att ha henne hemma igen. Vi hann kolla på julkalendern och läsa några sagor innan det var läggdags. Nu blir det jobb/dagis i tre dagar. Luciafirande på tisdag. Och på torsdag ska vi åka på 2-årskalas. Och nästa helg har jag planerat att få färdigt dom sista klapparna. Så ser vår kommande vecka ut på ett ungefär!

Tjing! :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0