Dos 2

Idag åkte me, Bellie and Tommie till Tessa och hälsade på. Fick oss lite kaffe och toast. Satt fint!
Sen åkte vi till högliden och fick svinspruta nr. 2 till Isabelle. Lite mer grin den här gången men gick fort över.
Sen köpte vi en kaka och då blev hon ännu gladare. Hittade en gubbe som hon blev kompis med också. Skulle upp i knät och satt där med honom och kikade. Inte blyg nej, men måste nog förklara när hon blir större att man inte ska hoppa upp i gamla gubbars knän.

Sen åkte vi hem och lagade till pasta med bacon. Lite lekande och lite badande. Och efter att läst bagar Bengtssons bageri i vanlig ordning, mysandes i sängen, släckte vi lampan och hon somnade på 5 minuter. Det var väääldigt längesen det gick så fort. Kan ju vara för sprutan. Dom sa att barnen brukar reagera med feber mer den andra dosen. Håller tummarna för att vi slipper. Hon har ju redan haft feber en gång den här veckan.

Så nu är klockan åtta och vad ska jag göra nu då? Om en timme börjar CRANK på sexan! En film jag starkt rekommenderar!

I morrn kommer mami. Och jag ska tvätta och laga god mat har jag planerat :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0