Ensam

Det blev Ljusdal ända från torsdag till idag. Det har vart så skönt att vara där med sina nära och kära.

Nu sitter jag hemma alldeles själv. Min lilla älskling ska sova hos Tommie i natt eftersom jag börjar tidigt i morrn.
Det är så tomt och tyst när hon inte är här. Men jag får ta tillvara på lite egentid i stället då.
Jag har t.ex. inte badat i badkaret nån gång, och det ska jag inviga snart. Ska bli skönt.
Ska leta reda på lite soft musik först bara.

I morrn ska jag lämna garagenycklar. Vill veta när dom kommer och tapetserar också. Måste ändra rum på beställningen också. Phu...

Jaja, nu är det badtime.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0